Як написати та безкоштовно розмістити прес-реліз

У сучасному світі бренди мають зробити свій власний інформаційний гул. Споживачі не чекають більше на щоденну газету - щоб отримати новини. Натомість вони сканують заголовки на платформах соціальних мереж.

Прес-реліз - це спосіб керувати розповіддю, що оточує Ваш бренд.

Чи це новий випуск продукту чи зміни у Вашій організаційній структурі, регулярне інформування значущих новин може допомогти компанії виділитися та побудувати успішну та влучну увагу з часом.

Що таке прес-реліз?

Прес-реліз - офіційна заява, поза якою організація або просто бізнес виходить до новинних ЗМІ.

У той час як заголовок повинен містити дієслова (дії), перший параграф повинен відповісти на питання «хто», та «що», або «чому» та «де». Прес-реліз повинен також містити зрозумілу мову та цитату. Більшість прес-релізів - одна сторінка довжиною або дві сторінки максимум. Зрештою компанії хочуть надати достатньо інформації, щоб у джерелах новин був достатній матеріал для публікації їх власних історій про те, про що компанія оголошує у випуску прес-релізу. Важливо пам'ятати, що прес-релізи живуть у суспільному надбанні - тобто всі зацікавлені сторони їх бачать. Як написати та безкоштовно розмістити прес-реліз

Безкоштовно розмістити прес-реліз

Прес-реліз - це цінна частина маркетингового матеріалу.

Типи прес-релізів:

  • Нові випуски нового товару
  • Випуск нового товару
  • Злиття та, поглинання
  • Оновлення продукту
  • Події
  • Урочисті відкриття
  • Нові партнерства
  • Ребрендинг
  • Виконавчі просування/Найм
  • Премії

Тип випуску нового товару прес-релізу є цінним, щоб вивести бренд, нові рішення, які Ваша організація пропонує споживачам. Це має наголосити на важливості продукту, оцінці, доступності і будь-які інші деталі, які можуть бути цінними споживачам.

Злиття та поглинання Організаційні зміни досить примітні, щоб гарантувати прес-реліз, спеціально для інформування нинішніх та майбутніх зацікавлених сторін про зростання та напрям розвитку компанії. Щоб оголосити про придбання або злиття, включайте деталі про всі залучені організації, інформацію про злиття або придбання та відсотки часток які прописані в угоді.

Оновлення продукту Подібний до нового випуску нового товару, оновлення продукту та розширення асортименту також готові до просування через ЗМІ. Поясніть, яка зміна відбулась, чому це було зроблено, і як це приносить користь користувачеві.

Події Прес-релізи – важливий компонент маркетингу подій, щоб залучити просування від джерел новин та інших джерел ЗМІ. Важливо: Про що подія Хто має розглянути відвідування Коли і де це буде проводитись Оцінка

Урочисті відкриття Чи відкрили Ви новий офіс, переміщений, чи відкриваєтеся вперше, оголошує про деталі з прес-релізом урочистого відкриття. Оголосіть про дату та місцезнаходження, де буде проведено урочисте відкриття, хто залучений, як урочисте відкриття святкується, та причину свята.

Нові партнерства Подібний до злиттів і поглинань, прес-реліз, що оголошує про нові партнерства, є взаємовигідною маркетинговою тактикою. Ефективно впроваджувати цей тип релізу, переконливо напишіть резюме про кожну компанію, чому партнерство було створено, хто має вигоду, та будь-які додаткові важливі деталі для нинішніх та майбутніх зацікавлених сторін (аудиторії).

Ребрендинг Ребрендинг - важка річ для будь-якого бізнесу яка може іноді призводити до безладдя та незручності.

Премія Такий прес-реліз включає інформацію про компанію і чому їм дали премію, інформацію про саму премію та деталі про церемонію. Хороший спосіб створення за допомогою зворотної формули – піраміди пресрелізу, пишучи Ваш прес-реліз: Рух від найважливішої інформації до найменш важливого. У той час як перший пункт Вашого релізу повинен пояснити, хто, що, де, другий пункт повинен стосуватися чому.

Поради для публікації прес-релізів

Звичайно, ми всі знайомі з ЗМІ, які включають публікацію прес-релізу на власному веб-сайті/блозі, а також розповсюдження прес-релізу з нашими підписниками через соціальні мережі та електронну пошту (емейл маркетинг). Щоб отримати максимальний обсяг можливого охоплення, ось деякі поради, яким Ви можете слідувати. Як виділитися в новинах Ключем до збереження вашої PR-стратегії нової школи зв'язків з громадськістю (PR) - є забування упереджених уявлень про те, що таке суспільні відносини і натомість зосередження уваги на створенні чудового контенту. Традиційні прес-релізи все ще можуть бути справді цінними, коли виконуються добре та професійно. Замість того, щоб кидати шаблонні релізи, дайте їм сучасний макіяж, щоб зробити їх більш корисними для вашого маркетингу та бізнесу. Подумайте про те, як ви використовували вхідні методи для перетворення ваших маркетингових стратегій на більш персоналізовані, доступні та будуючі відносини. Ці принципи застосовні і до вашої PR-стратегії: створювати контент для створення власної історії та використовувати тактовну інформаційно-роз'яснювальну роботу для ознайомлення ЗМІ, соцмереж з вашим брендом та бізнесом.

Матеріал створено 15.06.2023

Комунікаційна платформа BIG.UA

Close