Елемент часопису:
Дизайн досвіду користувача
Якби ця книга потрапила мені до рук до війни, мені та співвласнику Віконди Євгену, то найкрутіший сервіс у віконному бізнесі (Теплі клієнти) й досі працював би, а не стояв в режимі паузи. Я взагалі полюбляю видавництво О’Рейллі. Це завжди книги написані в чудовому симбіозі теорії та практики. Саме тому всі їх книжки коштують чималі гроші. І саме тому я довго вагався, може навіть занадто довго. Тож що ми маємо? Перед тим як запустити новий продукт, треба зробити дофіга роботи і не тільки ця робота пов’язана із самим технічним складом продукту, але з тим інтерфейсом, з яким вашому клієнту буде зручно. Мова йде не тільки про інтерфейс додатку, але про будьщо. Наприклад про приборну панель в автомобілі, чи про інтернет магазин, чи про логістику клієнта в приміщенні вашої кав’ярні. Головна ідея книжки (яка сильно співзвучна з Канеманом. і я буду часто звертатися саме до цього автора) - підійти до продукту не з точки зору “як я гадаю буде краще”, а з точки зору клієнта та його досвіду. То спочатку треба розібратись хто ваші цільові користувачі. Для цього автор надає інструменти та реальні кейси. І як завжди - головний діючий механізм - збір даних за допомогою опитування. Взагалі, збір даних в нашому бізнесі це геть не самий популярний захід відділу продажу. Ми чомусь розуміємо, що задля потужного контрнаступу на Харківщині, за яким ми так із задоволенням спостерігаєм, треба було нашим мужнім та непохитним військовим збирати розвідданні, та поступово готуватися. Але чомусь в бізнесі основна тактика це закумулювати сили та гроші та вдертись в двері сучасного ринку, сподіваючись на раптовий бліц-криг)) Але ніт. Автор каже, що треба спочатку розібратись, визначившись з цільовими, яким досвідом ваш клієнт володіє. Якщо спростити, то ваш клієнт два десятиріччя користувався лише Віндоуз, а ви розробляєте дизайн на кшталт Мака. Тоді ваш користувач спіткнеться про так звану когнітивну напругу (про яку добре пише пан Канеман) і йому (клієнту) буде настільки незручно, що просто не буде користуватися вашим продуктом. Навіть, якщо ціна солодка, а продукт пипець який якісний. Далі Джон Уеллен надає багато варіантів опитувань з глибоким розтлумаченням, чому саме ці питання треба задавати в конкретних випадках
Вважаю дуже правильним почати сучасному бізнесу вдосконалюватись на ноті інноваційних рішень та пошуку нових підходів в продажах. Бо підсосатись до ГОКів, чи Арселору в наших реаліях вже, нажаль, неможливо, а розвивати фінансовий фронт необхідно.
Кому треба книжка, звертайтесь.